fbpx
Skip links

ESTLANDERS TURUNDUSMUDEL

Meie turundusmudelis on ühendatud laialdased teadmised ja sügavad oskused e-kaubanduse turunduses. See tähendab, et pakume laia strateegiate valikut, toetudes sügavale spetsialiseerumisele võtmevaldkondades, nagu CRO, automatiseerimine, kliendi hoidmine ja meiliturundus. Meie eesmärk on pakkuda terviklikke ja jätkusuutlike lahendusi, mis aitavad teie ettevõttel kasvada.

KUIDAS KOOSTÖÖD TEEME

Kuidas alustada?

Iga ettevõte ning selle eesmärgid on unikaalsed. Seetõttu varieeruvad ka võimalikud koostöövormid ning lähenemine. Äri kasvatamiseks on oluline praegustele turundustegevustele põhjalikult otsa vaadata, teha kriitilisi muudatusi ja leida targemaid lahendusi. Täpne teekond selgub peale seda, kui oleme mõistnud, mida soovite saavutada. Siin on mõned võimalikud lähenemised.

01/ KAARDISTAME

Defineerime väärtuspakkumise ja sihtgrupi

Tugev ja silmapaistev pakkumine on edu alus. Milline on parim pakkumine, mida saaksid praegu teha, et olemasolevate või uute klientideni jõuda?

Strateegia loomine

Turundusaudit

Konkurentsianalüüs

Pakkumise väljatöötamine

02/ PLANEERIME

Leiame sobivad viisid, kuidas pakkumine sihtgrupini viia

Lähtuvalt defineeritud väärtuspakkumisest ja sihtgrupist leiame sobivad viisid, kuidas potentsiaalsed kliendid sinuni tuua.

Turundusplaani loomine

Kampaaniate planeerimine

03/TEOSTAME

Viime plaani ellu

Teostame paika pandud plaani, monitoorime tulemusi ja teeme parendusi, et maksimaalset edu saavutada.

Kampaaniate elluviimine

Tulemuste analüüsimine

Õpitu rakendamine