fbpx
Skip links

Kas sinu meiliturundus ei too hetkel oodatud tulemusi?

Veebipoodide meiliturunduse ja automatiseeringute jaoks kasutame Klaviyo platvormi.

VAATA LÄHEMALT

Soovid Klaviyo ja meiliturunduse kohta rohkem teada? Broneeri TASUTA kõne meie meiliturunduse spetsialistiga.

Miks on just nüüd õige aeg Klaviyo meiliturundusega algust teha?

Meiliturundus aitab kontakti odavalt ja efektiivselt ostuni viia

Makstud reklaami kasutamine (näiteks Facebooki ja Google Ads reklaamid) on suurepärane viis, et end potentsiaalsete klientide seas nähtavaks teha ja ta esimese ostuni viia. Aga mis saab siis, kui klient tuleb su veebilehele, on tootest huvitatud, kuid kohe ostu ei soorita? Või kui klient on esimese ostu sooritanud ning soovid teda teise ostuni ja sealt edasi suunata? Makstud reklaamiga on võimalik klienti tagasi meelitada, aga meiliturundusega on see kordades odavam ja efektiivsem, eriti arvestades reklaamihinna järjepidevat kasvu.

Digiturundus muutub järjest privaatsustundlikumaks

Detailne kasutajate jälgimine kolmanda osapoole küpsistega muutub samm-sammult piiratumaks, mistõttu on igal veebipoel Apple iOS privaatsusseadete ja veebiküpsiste piirangute valguses lausa hädavajalik kasutajate andmete kogumine enda kätesse võtta.

Meililist kuulub sulle

Kui sinu reklaamikontodega peaks midagi juhtuma (näiteks FB paneb su konto kinni, Google piirab nähtavust, sinu tooted kuuluvad rangelt reguleeritud kategooriasse või trademarki alla), mis takistab reklaamimist, siis kvaliteetne meililist on väga võimas digivara, millega saad sellele vaatamata oma potentsiaalsete ja olemasolevate/maksvate klientideni jõuda.

Meilid lähevad spami

Kui räägid kõigiga ja väga üldiselt, ei kõneta sa kedagi. See ütlus iseloomustab suurepäraselt ka meiliturundust. Klaviyo üheks suurimaks tugevuseks on võimalus kliente segmenteerida ehk rühmitada sarnaste näitajate järgi väiksemateks gruppideks. Viise, kuidas oma kontakte segmenteerida on mitmeid, näiteks: 

  • demograafiliste näitajate järgi;
  • ostukäitumise või huvide järgi (näiteks lähtuvalt sellest, mis tooteid on veebilehel vaadatud või ostetud; millise summa väärtuses on ostud sooritatud; mitu ostu on tehtud jne);
  • kliendi enda poolt jagatud eelistuse järgi. Täiesti tavapärane on küsida klientidelt, milliseid meile nad soovivad saada või mis on nende huvid. 

Klaviyo segmenteerimisvõimalused on väga laiad! Parima strateegia loomiseks on meil vaja rohkem teada, millega teie e-pood tegeleb ning millised on teie eripärad. 

Kas teadsid, et...

Klaviyo meiliplatvorm püüab kasutaja huvi kinni ka ilma varasemalt ostu sooritamata.

Näiteid enimlevinud Klaviyo automaatsetest e-kirjadest

Milliseid tulemusi on veebipoel võimalik meiliturundusega saavutada?

25-35% käivet

…on keskmiselt tervislik meiliturundusest tulnud käibe osakaal kogukäibest. Kampaaniaperioodidel võib moodustada meilidest tulev käive 50%-70% kogu kampaania käibest.

30-70% avamisi automatiseeringutest

Keskmine kampaaniameilide avamismäär on 18%-35% vahel.

2 aastaga 46% tõusu

… näevad Klaviyo andmetel Klaviyole üle läinud brändid 2 aastaga. Iga $1 toob tagasi keskmiselt $68.

11% - 17% taastatud müüki

… on meie kogemuse põhjal hüljatud ostukorvi meilid toonud. Need on müügid, mis jääksid ilma meiliteavituseta suure tõenäosusega tegemata.

Kui mõtled, et kes neid meile tänapäeval ikka avab, siis
numbrid üle maailma tõestavad, et e-mail on täna üks kõige
kuluefektiivsemaid turundusviise, millega oma e-poe müüki
automatiseerida
ning käivet kasvatada.

Sul on Klaviyo juba seadistatud,
aga pole kindel, kas kasutad kõiki võimalusi?

Kirjuta meile ning pakume Sulle TASUTA auditit, mille käigus vaatame üle:

  • sinu konto seadistused
  • olemasolevad flow’d
  • kampaaniad
  • segmendid
  • puudujäägid
  • kasvuvõimalused

info@estlanders.com

Võta meiega ühendust

Vastame esimesel võimalusel, hiljemalt 2 tööpäeva jooksul.

Broneeri TASUTA tutvumiskõne

Pole kindel, kas meiliturundus tooks ka sinu veebipoele kasvu?
Sul on teisi küsimusi, millele soovid enne otsuse langetamist vastuseid saada? Räägime
lähemalt. 

Loading...

KKK

Veebipoodide meiliturunduseks kasutame Klaviyo platvormi, kuna see on hetkel klassikalise e-poe jaoks kõige võimekam meiliturunduse platvorm.

Kui seni on teie ettevõtte meiliturunduses kasutatud muud meiliturunduse platvormi (nt Smailyt, Mailchimp’i, Active Campaign’i jne), siis pole probleemi. Aitame teha kõik vajalikud seadistused, et olemasolevalt platvormilt Klaviyosse kolida.

Klaviyo on selle enda kodulehel kenasti lahti selgitanud ning kinnitame ka omalt poolt, et see vastab tõele. Aga kui soovid, et selgitame lähemalt, siis helista või kirjuta meile ning teeme seda meeleldi.

Toimiva strateegia paikapanemiseks tuleb arvestada teie e-poe tooteid, kategooriaid, võimalikku ostusagedust, keskmist tellimuse väärtust ja teisi olulisi faktoreid, mis mõjutavad veebipoe edukust ja määravad meiliturunduse optimaalsed võimalused. 

Küll aga saame kogemus põhjal öelda, et keskmiselt läheb aega umbes 3 kuud, et leida, implementeerida ja optimeerida kasumlikke kampaaniaid.

Klaviyo kuutasu sõltub kontaktide arvust. Hinnakirjaga saab tutvuda Klaviyo kodulehel.

Kuigi esmapilgul võib tunduda Klaviyo pisut kallim kui teised meiliturunduse platvormid, siis järjepideva tööga tasub see tavaliselt kiiresti ära ning toob mitmekordselt tagasi.

Üks meiliturunduse põhitõdesid on meililisti nö “puhtana hoidmine”. Kui meililistis hoida ainult neid kontakte, kes on ka päriselt saadavast sisust huvitatud, aitab see suurendada tõenäosust, et meilid ei lähe spam’i kausta.

Seetõttu on meil välja töötatud viisid, kuidas järjepidevalt meililisti mitteaktiivsetest kontaktidest puhastada. See hoiab Klaviyo kuutasu kontolli all ning meililisti kvaliteetse.

Jah, pole probleemi. Lisaks Eesti keelele on meil ühtlasi olemas inglisekeelse tekstiloome võimekus. Teistel võõrkeelsetel turgudel töötame teie kohalike partnerite olemasolul nendega koos, kasutame tõlketeenust või sõltuvalt riigist ja võimekusest meie enda partnervõrgustikku.