01 Kõik algab sinu pakkumisest. Levinud on arusaam, et väärtuspakkumine = soodustus. Kindlasti ei pea see nii olema! Leiame koos vastused küsimusele – kuidas teha pakkumine, mis on nii hea, et sinu potentsiaalsel kliendil ei teki ühtegi küsimust peale selle, kuidas ta ostu vormistada saaks? 02 Kõige levinum on Facebooki, Google reklaamide ja meiliturunduse kombinatsioon. Kui need alustalad on paigas, siis on oma koht ka orgaanilisel otsingumootori nähtavusel (SEO). Facebookist ja Googlest saad kätte esimese ostu, meiliturundusega viid ta teise, kolmanda, neljanda ostuni ning orgaaniline nähtavus Googles toob sinuni potentsiaalsed kliendid, kelle ostuvalmidus on kõrge. 03 Kui eelnevate sammudega on stabiilne müük tagatud, on aeg kasvama hakata! Eelnevalt loodud vundamendiga tunneme klienti ning oskame teda kõnetada; meil on piisavalt andmeid töötavate taktikate kohta ja ühtlasi teame ka seda, mis kindlasti ei tööta. Kuidas oma fookus paika saada?
Kõik algab väärtuspakkumisest
Paneme sinu jaoks tööle kanalid, mida sinu klient tarbib
Kasustame olemasolevat infot, et kasvada