Estlandersi kontseptsioon sai alguse 2016. aastal, mil Kadi Hainas ja Henri Soosalu otsustasid teadmata ajaks Uus-Meremaale kolida eesmärgiga ennast arendada ning uusi ettevõtlusvõimalusi otsida. Seikluste dokumenteerimiseks sündis Estlandersi esimene bränd – reisiblogi Estlanders.
Olles mõnda aega Uus-Meremaal elanud, osalesid Kadi ja Henri reisiblogi arendamiseks kohalikes turundusteemalistes töötubades, kus õppisid järgima ja praktiseerima turundustrende. Omandatud teadmised ning järjepidev õppimine oma valdkonna parimatelt panid mõlemal silmad särama ning sütitasid soovi oma teadmistega teisigi aidata.
Nii said Kadi varasem ajakirjanduse- ja kommunikatsioonitaust, Henri ettevõtlus- ja müügikogemus ning mõlema huvi kiirelt arenevate tehnoloogiavõimaluste vastu loomulikku teed pidi kokku digiturundusvaldkonnas. 2017. aastal kolisid Kadi ja Henri Austraalia idakaldale, Brisbane’i kus sündis digiagentuur Estlanders Marketing.
Sellest ajast alates on Estlanders Marketing disaininud, arendanud ja lansseerinud e-poode ja veebilehti; suurendanud kodulehtede nähtavust nii orgaaniliselt kui reklaamide abiga; planeerinud ja läbi viinud kampaaniaid uute klientide leidmiseks ja müügi suurendamiseks; kujundanud disainilahendusi; automatiseerinud turunduse- ja müügiga seotud tegevusi.
2021. aastal kolisid Kadi ja Henri peale viite aastat välismaal elamist tagasi Eestisse. Seetõttu laienes ka Estlanders Marketingi fookus – lisaks Austraaliale oli eesmärgiks kanda kinnitada Eesti turul.
2021. aastal lisandus Estlanders Marketingi tegevusalasse koolituste, nõustamiste, mentorluse ja konsultatsioonide pakkumine.
2022. aastal võttis Estlanders Marketing tugevamalt suuna e-kaubanduse suunas eesmärgiga tagada e-poodidele järjepidev, stabiilne ja kasumlik müügikasv.