Skip links

Kuidas oma fookus paika saada?

Tea, kellele turundad! Kõlab küll lihtsalt, aga on väga olulise kaaluga ning kogu sinu turundustegevuse alustalaks. Kui seinu pole püsti, ei ole mõtet ju ka katust panema hakata. Sama kehtib ka turundusega.

Kui sa tead, kellele sa oma sisu suunad, mis on tema murekohad ja probleemid, toob see vabastava selguse. Ühtlasi kaob pinge kõnetada korraga kõiki (ja vähendada olukorda, kus räägid kõigi, aga mitte kellegagi) ning saad oma sisu luues keskenduda konkreetse kliendi aitamisele.

01

Kõik algab väärtuspakkumisest

Kõik algab sinu pakkumisest. Levinud on arusaam, et väärtuspakkumine = soodustus. Kindlasti ei pea see nii olema! Leiame koos vastused küsimusele – kuidas teha pakkumine, mis on nii hea, et sinu potentsiaalsel kliendil ei teki ühtegi küsimust peale selle, kuidas ta ostu vormistada saaks?

02

Paneme sinu jaoks tööle kanalid, mida sinu klient tarbib

Kõige levinum on Facebooki, Google reklaamide ja meiliturunduse kombinatsioon. Kui need alustalad on paigas, siis on oma koht ka orgaanilisel otsingumootori nähtavusel (SEO). Facebookist ja Googlest saad kätte esimese ostu, meiliturundusega viid ta teise, kolmanda, neljanda ostuni ning orgaaniline nähtavus Googles toob sinuni potentsiaalsed kliendid, kelle ostuvalmidus on kõrge.

03

Kasustame olemasolevat infot, et kasvada

Kui eelnevate sammudega on stabiilne müük tagatud, on aeg kasvama hakata! Eelnevalt loodud vundamendiga tunneme klienti ning oskame teda kõnetada; meil on piisavalt andmeid töötavate taktikate kohta ja ühtlasi teame ka seda, mis kindlasti ei tööta.