fbpx
Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vul esse molestie consequat vel illum veridolore eu fer feugiat eorum claritatem nulla...
Hirtenstraße 19, 10178 Berlin, Germany +49 30 24041420
support@select-themes.com
Links
Follow Us
Image Alt

Facebooki KKK

Kuidas kujuneb Facebooki reklaamieelarve?

Kui soovid ise Facebooki reklaamide loomisega alustada, ära pelga alustada katsetamist väikese eelarvega näiteks 5€ päevas. Kui soovid, et aitaksime reklaamide igakuise haldusega, soovitame reklaamirahaks arvestada minimaalselt 15€-20€ päev ehk 450€-600€ kuus, aga võimalusel rohkem, sest rohkem eelarvet = rohkem andmeid, mille põhjal kiiremini otsuseid langetada ja muudatusi ellu viia, et tulemust parandada.

 

Meie eesmärk on ennekõike välja selgitada toimivad lähenemised ja reklaamid ning sealt järk-järgult eelarvet suurendama hakata, et kasutada Facebooki tõelist jõudu – viia sind kokku uute potentsiaalsete klientidega ning teha nendest sinu pikaaegsed kliendid.

 

Strateegiliselt loodud Facebooki reklaamid ei ole kulu vaid investeering!

Missuguste ootustega Facebookis reklaamimist alustada?

Sõltuvalt valdkonnast ja sihtturgudest ei pruugi esimene müük alati kasumlik olla. Nagu siin postituses mainitud, vajab sihtgrupp soojendamist ning reklaamides tuleb arvestada mitme puutepunktiga. Siin on oluline mõelda ka sinu kliendi keskmisele eluea väärtusele (lifetime value) ehk kui klient ostab sinult ühe korra, siis kui tõenäoliselt ja mitu korda ta sinu juurde tagasi võiks tulla? 

Ühtlasi mängib rolli toote või teenuse hind. Mida kallim on toode või teenus, seda rohkem on vaja müügitsüklis vaheetappe.

Millist sisu oleks reklaamideks kindlasti vaja luua?

Soovitame mõelda, missuguseid videosid oleks sul võimalik oma toote või teenuse reklaamimiseks luua. Miks just videod? Sest kui lood mõne huvitava või kasuliku video, mis jääb uudisvoos silma, aitab see: 

 

  1. sinu või sinu brändi/toote/teenusega palju paremini tuttavaks saada. Video on palju vahetum kui pilt või tekst ning tekitab rohkem usaldust. 
  2. loob võimaluse luua taasturundust neile, kes on sinu videot vaadanud

 

Sageli on video vaatamistel rohkem väärtust kui klikil veebilehele, sest see on rohkem kaasahaaravam kui staatiline tekst või pilt veebilehel. 

Mis veel mõjutavad Facebooki reklaami tulemuslikkust?
  • Sinu pakkumine, toodete kvaliteet, eripära, lähenemisnurk, sisu
  • Konkurents
  • Veebilehe/veebipoe navigeeritavus, funktsioonid, kiirus, üldine kasutajamugavus, usaldusväärsus
  • Ajastus
  • Brändi orgaaniline tugevus
  • Visuaalid
  • Reklaami all olevad kommentaarid, meeldimised ja jagamised (social proof)
Miks on vaja Facebooki ärikontot?

Facebook Business Manageri konto aitab kokku koondada ja hallata sinu äri jaoks olulisi Facebooki varasid (lehed, Instagrami konto, reklaamikontod, piksel) ühest kohast, jagada erinevate õigustega ligipääse ning kasutada Facebooki tööriistu (analüütika, sihtgrupi analüüs jne), mis aitavad edukamalt reklaami teha.

Mis on Facebook Shop?

Facebook shop on sinu Facebooki lehel asuv pood, kus kuvatakse sinu veebipoe tooteid ning huvi korral saab inimene otse Facebooki poest sinu veebipoes asuvale tootelehele liikuda.

Mis on Instagram Shop?

Instagram shop loob sinu Instagrami kontole “View shop” võimaluse, millega saab veebipoe tooteid otse Instagramist vaadata ja huvi korral veebipoes asuvale tootelehele liikuda. Ühtlasi on peale Instagram shopi seadistamist võimalik tavalistes Instagrami postitustes oma tooteid märgistada. Instagram Shopi toodete järgnevust ja kategooriaid on võimalik muuta läbi Facebook Commerce Manageri.