fbpx
Skip links

Is your email marketing not bringing the expected results?

We use Klaviyo email marketing CRM for E-commerce stores.

SEE MORE

Want to know more about Klaviyo and email marketing? BOOK A CALL with our email marketing specialist!

Get started with Klaviyo email marketing today

Email marketing leads cost effectively contact to a purchase

Using paid advertising (such as Facebook and Google Ads) is a great way to make yourself visible to potential customers and lead them to their first purchase. But what happens if the customer comes to your website, is interested in the product, but does not immediately make a purchase? Or if the customer has made the first purchase and you want to direct him to the second purchase and from there? With paid advertising, it is possible to attract the customer back, but with email marketing it is many times cheaper and more effective, especially considering the consistent increase in the price of advertising.

Digital marketing is becoming increasingly privacy sensitive

Detailed user tracking with third-party cookies is becoming more limited step by step, which is why it is absolutely essential for every online store to take user data collection into its own hands in light of Apple iOS privacy settings and web cookie restrictions.

You own the list

If something should happen to your advertising accounts (for example, FB closes your account, Google limits visibility, your products belong to a strictly regulated category or under a trademark), which prevents advertising, then a high-quality email list is a very powerful digital asset, with which you can nevertheless reach your potential and existing/ to reach paying customers.

Emails go to spam

If you talk to everyone and very generally, you are not speaking to anyone. This saying also describes email marketing perfectly. One of Klaviyo’s greatest strengths is the ability to segment customers, that is, group them into smaller groups based on similar indicators. There are several ways to segment your contacts, for example: 

  • by demographic indicators;
  • according to purchasing behavior or interests (for example, based on which products have been viewed or purchased on the website; what amount of value has been purchased; how many purchases have been made, etc.);
  • according to the preference shared by the customer himself. It is perfectly normal to ask customers which emails they would like to receive or what their interests are. 

Klaviyo’s segmentation options are very wide! In order to create the best strategy, we need to know more about what your e-shop does and what your special features are. 

Did you know...

Klaviyo’s email platform captures the user’s interest even without a purchase.

Examples of the most popular automated emails with Klaviyo

Milliseid tulemusi on veebipoel võimalik meiliturundusega saavutada?

25-35% käivet

…on keskmiselt tervislik meiliturundusest tulnud käibe osakaal kogukäibest. Kampaaniaperioodidel võib moodustada meilidest tulev käive 50%-70% kogu kampaania käibest.

30-70% avamisi automatiseeringutest

Keskmine kampaaniameilide avamismäär on 18%-35% vahel.

2 aastaga 46% tõusu

… näevad Klaviyo andmetel Klaviyole üle läinud brändid 2 aastaga. Iga $1 toob tagasi keskmiselt $68.

11% - 17% taastatud müüki

… on meie kogemuse põhjal hüljatud ostukorvi meilid toonud. Need on müügid, mis jääksid ilma meiliteavituseta suure tõenäosusega tegemata.

Kui mõtled, et kes neid meile tänapäeval ikka avab, siis
numbrid üle maailma tõestavad, et e-mail on täna üks kõige
kuluefektiivsemaid turundusviise, millega oma e-poe müüki
automatiseerida
ning käivet kasvatada.

Sul on Klaviyo juba seadistatud,
aga pole kindel, kas kasutad kõiki võimalusi?

Kirjuta meile ning pakume Sulle TASUTA auditit, mille käigus vaatame üle:

  • sinu konto seadistused
  • olemasolevad flow’d
  • kampaaniad
  • segmendid
  • puudujäägid
  • kasvuvõimalused

info@estlanders.com

Võta meiega ühendust

Vastame esimesel võimalusel, hiljemalt 2 tööpäeva jooksul.

Broneeri TASUTA tutvumiskõne

Pole kindel, kas meiliturundus tooks ka sinu veebipoele kasvu?
Sul on teisi küsimusi, millele soovid enne otsuse langetamist vastuseid saada? Räägime
lähemalt. 

Loading...

KKK

Veebipoodide meiliturunduseks kasutame Klaviyo platvormi, kuna see on hetkel klassikalise e-poe jaoks kõige võimekam meiliturunduse platvorm.

Kui seni on teie ettevõtte meiliturunduses kasutatud muud meiliturunduse platvormi (nt Smailyt, Mailchimp’i, Active Campaign’i jne), siis pole probleemi. Aitame teha kõik vajalikud seadistused, et olemasolevalt platvormilt Klaviyosse kolida.

Klaviyo on selle enda kodulehel kenasti lahti selgitanud ning kinnitame ka omalt poolt, et see vastab tõele. Aga kui soovid, et selgitame lähemalt, siis helista või kirjuta meile ning teeme seda meeleldi.

Toimiva strateegia paikapanemiseks tuleb arvestada teie e-poe tooteid, kategooriaid, võimalikku ostusagedust, keskmist tellimuse väärtust ja teisi olulisi faktoreid, mis mõjutavad veebipoe edukust ja määravad meiliturunduse optimaalsed võimalused. 

Küll aga saame kogemus põhjal öelda, et keskmiselt läheb aega umbes 3 kuud, et leida, implementeerida ja optimeerida kasumlikke kampaaniaid.

Klaviyo kuutasu sõltub kontaktide arvust. Hinnakirjaga saab tutvuda Klaviyo kodulehel.

Kuigi esmapilgul võib tunduda Klaviyo pisut kallim kui teised meiliturunduse platvormid, siis järjepideva tööga tasub see tavaliselt kiiresti ära ning toob mitmekordselt tagasi.

Üks meiliturunduse põhitõdesid on meililisti nö “puhtana hoidmine”. Kui meililistis hoida ainult neid kontakte, kes on ka päriselt saadavast sisust huvitatud, aitab see suurendada tõenäosust, et meilid ei lähe spam’i kausta.

Seetõttu on meil välja töötatud viisid, kuidas järjepidevalt meililisti mitteaktiivsetest kontaktidest puhastada. See hoiab Klaviyo kuutasu kontolli all ning meililisti kvaliteetse.

Jah, pole probleemi. Lisaks Eesti keelele on meil ühtlasi olemas inglisekeelse tekstiloome võimekus. Teistel võõrkeelsetel turgudel töötame teie kohalike partnerite olemasolul nendega koos, kasutame tõlketeenust või sõltuvalt riigist ja võimekusest meie enda partnervõrgustikku.