Meist

Meist

Kes me oleme?

Estlandersi kontseptsioon sai alguse 2016. aastal, mil Kadi Hainas ja Henri Soosalu otsustasid teadmata ajaks Uus-Meremaale kolida eesmärgiga ennast arendada ning uusi ettevõtlusvõimalusi otsida. Seikluste dokumenteerimiseks sündis Estlandersi esimene bränd – reisiblogi Estlanders.

Olles mõnda aega Uus-Meremaal elanud, osalesid Kadi ja Henri reisiblogi arendamiseks kohalikes turundusteemalistes töötubades, kus õppisid järgima ja praktiseerima turundustrende. Omandatud teadmised ning õppimine oma valdkonna parimatelt panid mõlemal silmad särama ning sütitasid soovi oma teadmistega teisigi aidata.

Nii said Kadi varasem ajakirjanduse- ja kommunikatsioonitaust, Henri ettevõtluskogemus ning mõlema huvi kiirelt arenevate tehnoloogiavõimaluste vastu loomulikku teed pidi kokku digiturundusvaldkonnas. 2017. aastal sündis Austraalia idakaldal Brisbane’is digiagentuur Estlanders Marketing. 

Sellest ajast alates on Estlanders Marketing disaininud, arendanud ja lansseerinud e-poode ja veebilehti; suurendanud kodulehtede nähtavust otsingumootorites; planeerinud ja läbi viinud kampaaniaid kliendibaasi suurendamiseks; kujundanud disainilahendusi; automatiseerinud turunduse- ja müügiga seotud tegevusi, hallanud sotsiaalmeediakanaleid ning viinud läbi turundusalaseid koolitusi.